Medvedek z balonom - zimska torta, snickers torta

Čeprav je danes od mojega rojstnega dne natanko en mesec, sem šele zdaj pobrskala po fotografijah, da pokažem moji torti. Ker je bil moj rojstnodnevni vikend na žalost delaven do poznih večernih oz. nočnih ur, mi tudi ni bilo kaj dosti do praznovanja. Torto sem si vseeno spekla, krasila pa sem jo ob enajstih zvečer, ko sem prišla s plavanja. Ker nisem našla modelčkov za snežinke, ki so bili pri mami, sem iz obupa :o) začela delat kvazi severnega medvedka, ki je malce shujšal (da mi je bolj podoben, hihi), z balonom v roki. Pomagala sem si s Pinterestom za medvedka, ostalo pa je moja domišljija.
Zimska torta je tako čisto navadna višnjeva, s čokoladnim biskvitom, sladko smetano in višnjevim kompotom, zaradi tičine (želela sem bele snežinke) pa je prelita s čokolado (150 ml sladke smetane in 150 g čokolade).





Za praznovanje s prijateljicami pa sem si zaželela kakšno torto, ki je še nisem delala. Tako sem prišla do snickers torte pri midva kuhava, ki se mi je zdela dovolj posebna zame :o)) Kar me moti je edino to, da je krema preveč umetna, saj se preveč čuti okus oz. dejstvo, da je noter želatina. Morda naslednjič poskusim z manjšo količino ali pa čisto brez. Karamele nisem delala sama, sem jo naredila kar z werthers mehkimi bomboni - namig: kupite te bombone v Hoferju, so več kot pol cenejši (400 g za podobno ceno kot 115 g werthers original). Prav tako ne v Intersparu v Cityparku, ne v Hoferju nisem našla turškega medu, tako da sem za ta del kreme uporabila kar snickerse (3 ta majhne čokoladke), ki sem jih razrezala in stopila v smetani kot je pisalo za turški med. Delala sem v 24 cm pekaču in sem sestavine povečala za eno tretjino. 



Torta je nasitna kot hudič, zraven pa se odlično poda stepena sladka smetana. 

Poenostavljena različica snickers torte pa je nastala še za prijateljico, kot presenečenje za 50. rojstni dan. :o)



Slamice sem predlani kupila v Magic shopu v BTC-ju. 


Komentarji

Oseba Vladuška sporoča …
Lepa :)