Trenirkaste hlače in puloverji po Lybstes kroju

Novembra sem nama z malo vendarle zašila ujemajoča puloverja. Potem pa sem njej zašila še hlačke, tiste, namenjene meni, pa so mi bile povsem prevelike. Tako so končale pri sodelavki, hkrati pa sem mogla zašiti podobne še njeni hčerki. Jaz sem še vedno brez, ker se še kar nisem spravila zraven. :o) Ne bom več šivala po kupljenem kroju, si ga bom raje kar sama narisala po kakšnih obstoječih pajkicah/trenirki, da bodo zadostovale mojim zahtevam - nizek pas in ne prevelike. :o) Kar je zdaj kar izziv zašit oz. sploh najt v trgovini.

Iz mehndi blaga z Dresowke so nastale takšne hlače:

za mojo malo, kroj narisan po kupljeni trenirki

za sodelavkino hči, kroj narisan po njeni trenirki

te pa mi je "zaplenila" sodelavka, ko sem jih prinesla pokazat drugi sodelavki, ki tudi šiva; kroj je kupljen, mislim, da so sweaty pants oz. nekaj podobnega, št. 32, ki je res ogromna

Vidim, da od male hlačk sploh nimam posebej slikanih, pa saj so tudi na njej videt ravno prav super. :o)

Tole je bil pa naslednji velikanski projekt - tako z naročanjem blaga s Poljske, kot s pranjem, rezanjem in šivanjem. Še moji sestri čakata na svoj pulover, tri prijateljice in hčerka ene od njih pa so jih že dobile. :o) Kroj je od Lybstes, zgleda pa velja, da "one size fits all", saj sem vsem zašila velikost S, pa je prav meni, na drugih mi sicer lepše zgleda, ker je bolj oprijet in še celo nosečniški trebuh se brez težav spravi spodaj. :o)

Slike niso najboljše, saj je v prvih januarskih dneh očitno kronično primanjkovalo svetlobe, temnomodra pa tudi ni najbolj hvaležna barva za fotografirat.

otroški pulover

dodala sem netek za zapenjanje ovratnika




matchy za mamico in hči 
Še slabša fotka, ampak je pa njej vseh sedem punc (no, za eno/enega še nismo prepričani). :o)


Malce boljše slike puloverja zame in za mojo malo pa lahko pogledate v stari objavi tule ali na Facebooku.

Komentarji