Zadnje čase sem šivala ...

... vsega po malem. In ker mi nekako zmanjkuje časa za računalnik, pokažem kar vse naenkrat, nekaj sem tako ali tako že objavila na Facebooku.

Nastala je balončica za Emo za praznovanje prvega rojstnega dne:

Že pred časom sta nastala dva predpasnika (mislim, da avgusta?):



Kapica z minky mehkim blagom za na Švedsko za Moniko:


Živa bo pri gospodinjstvu kuhala s črno-belim predpasnikom:



Tale pa je dvostranska torbica, riba na kvadrat, ki je bila podarjena kot darilo oz. sem poleti naredila zanjo darilni bon:


Za fotografiranje je bila malce nehvaležna svetloba, pa vse vleče na zeleno. :o( 

Zašila sem še nevtralno pikčasto posteljnino v mint barvi:


Nastal je tini mini pajacek z veveričkami za malega junaka, ki je prišel na svet kar tri mesece prezgodaj, pa bo kmalu že šel domov. :o)


Za konec pa še slinorutka (nastali sta dve, ena še s ptički) za E. prijateljico, ki ji nagajajo zobki:


Enega predpasnika, ki potuje na Koroško v društvo Sonček in bo darilo na srečelovu za otroke na taboru, pa nisem poslikala. Čaka, da ga skupaj z enim iz zaloge jutri oddam na pošto.
Tako, mislim, da sem pospravila vse fotografije na zalogi, ki so čakale urejene na objavo (nekaj pa jih še čaka na urejanje, predvsem sladice in dekoracija za noč čarovnic). :o) Prihodnji teden namreč prihaja nadvse pomemben datum. :o) Tako da pokukajte še kaj sem.

Komentarji