Ujemajoča puloverja

Še sem živa. :o) Oh, zadnja dva, trije tedni so bili res pestri in za šivanje sploh ni bilo časa. Vmes sem zamenjala še računalnik, tako da zaenkrat pokažem še tule puloverja, ki sem jih zašila nama z malo. V petek je prišla nova pošiljka blaga s Poljske, da jih lahko zašijem še sestrama in prijateljicam. Vse bomo usklajene. :o)




Naslednji teden, po šivanju puloverjev, sem nama želela zašiti še ujemajoči trenirki iz tega blaga, za malo so mi uspeli, ker sem kroj narisala sama po obstoječih hlačkah, zase pa sem po kupljenem kroju zašila čisto prevelike. :o( Sem jih imela namen predelat, pa mi jih je zaplenila sodelavka, ko sem jih nesla pokazat ta drugi, ki tudi rada šiva. :o) Tako so nastale še sive za njeno hči, ampak vse pokažem naslednjič ... ko uspem uloviti dnevno svetlobo za hlačke za malo in njo v njih. Moje bodo pa še malce počakale. :o) 

P.s.: Nagrajenka je bila objavljena na Facebooku, včeraj pa mi je le uspelo zašiti še nagrado - dve baggy kapi za njeni punci. 

Komentarji