Okraski za torto in torti za prvi rojstni dan

Material:
- zlat bleščeč papir (Rayher)
- filc
- palčka za nabodala
- lepilo, silikonska pištola
- škarje
- foto karton
- prejica
- šivalni stroj (opcijsko)

Postopek: 
Okraske za torto (oz. ang. cake topper) sem zasledila pri Owlie bowlie, a ker mi cena nikakor ni bila všeč, sem se odločila, da se jih lotim sama. Okrasek oz. kronico za na glavo sem vseeno naročila na Etsyju, saj se mi je zdelo, da mi ne bi tako uspela. :o)
Navodila za izdelovanje rožic iz filca sem poiskala na Pinterestu, dve vrgla stran in dve sta mi uspeli. Nisem pa nikjer našla želenih barv filca (ne v Rayherju, ne v Levčku), tako da sem improvizirala s tistim, kar sem imela že doma. Tako me je vse skupaj stalo manj kot tri evre za dva okraska. Enega sem poslala Pavli. :o) Torej - iz bleščečega papirja izrežemo številko, iz filca naredimo poljubne rožice in listke in vse skupaj s silikonsko pištolo ali katerim drugim lepilom nalepimo na palčko za nabodala.




Za na drugo torto nikakor niso smele manjkati zastavice. Te sem naredila iz fotokartona iz Hoferja, le da jih tokrat nisem lepila na prejico, ampak sem jih kar prišila s šivalnim strojem. Ob 0:30 dan pred rojstnim dnevom (oz. že tisti dan) res nisem imela energije za težke podvige. :o)


Balonček sem pokazala že prejšnjič, takole pa so vsi trije okraski pozirali skupaj:


Ker nas je bilo na rojstnem dnevu približno 30-35 odraslih in še nekaj otrok, sem naredila dve torti. Ena je bila klasična višnjeva s čokoladnim biskvitom, višnjevim kompotom in sladko smetano. Za to sem imela v planu, da bo bolj gola, a se je na koncu izšlo kot se je. Predvsem so me motile drobtine biskvita, ki so se vmešale v smetano. Kljub temu, da je bila torta dvonadstropna in polnjena samo s sladko smetano, je bila dovolj kompaktna. Dodala sem še vrtnice, ki sem jim stebla ovila v prozorno folijo - ena od prejšnjih tort je namreč imela okus po rožah. :o)



Mazanje torte mi je precej olajšal tale nož/lopatka iz Pekija, sploh ne vem, zakaj ga nisem kupila že prej?!

Poleg sadne pa je nastala še čokoladna oz. lešnikova torta. Recept za kremo je iz Ferrero torte iz 220 stopinj poševno, tokrat nisem zažgala lešnikov kot za svoj rojstni dan, bi jih pa spet kmalu! Urška namreč piše, da jih pečeš deset minut na 220°C oz. dokler ne zadiši, jaz sem jih pekla na 200°C pet minut in so bili že skoraj preveč praženi, pa nimam neke silno močne pečice. Tako da priporočam, da stojite zraven pečice, če boste pražili lešnike. :o) In ker ima moja mala najraje prašičke (še vedno vse živali oponaša enako kot pujska, s hrkanjem), ta seveda ni smel manjkat na torti. :o)





Komentarji