Dodaten oblaček pri obrobi za posteljico

Ko so dojenčki že večji, s tem pa tudi bolj mobilni, postane bolj aktivno tudi njihovo spanje. Takrat se med stranicami posteljice pogosto znajdejo noge, roke, včasih pa poskušajo skoznje preriniti tudi glavo. Ker je bilo letos poleti res vroče, sem to reševala kar z odejo (s kovtrom), ki sem jo zataknila pod jogi. Ker je posteljica moje male čisto ob stekleni steni, kjer imamo tudi zavese, je to brcanje v spanju lahko tudi precej moteče in glasno. Z enako težavo zatikanja nogic in s tem zbujanjem se je spopadala tudi prijateljica, tako da je za k njenim oblačkom nastal še en dodaten bel oblaček, z vrvicami na obeh straneh, da se lahko pritrdi kamorkoli v posteljici.




Kovačeva kobila je pri nas še vedno največkrat bosa, tako da moja deklica na dodaten oblaček še čaka. Predvsem da se odločim, če naj naredim belega, saj so mi takšne enostavne kombinacije v njeni posteljici zelo všeč, ali naj ji ga zašijem iz pisanega blaga, enakih barv kot so že njeni oblački. Avgusta so nastali še eni takšni, le da je drugačno mint blago, pa tudi zamenjana sta roza in mint oblaček, da niso čisto enaki kot moji. :o) A ker se je bodoča mamica zaljubila v prav te, drugačni niso prišli v poštev. :o)





Ti so sicer zašiti za posteljico 140 x 70 cm, zato pride glavni oblaček pri klasični postavitvi malce pomečkan oz. utesnjen. Sem pa nekaj dni nazaj na Facebooku zasledila, da si je še ena ustvarjalka zase zašila oblačke, res da malce drugače, kot so moje obrobe, pa vendar ... Ob tem mi misel "če si dober, te kopirajo," oz. lepe izdelke, ni bila prav nič v tolažbo. Ob tem večne dileme in nikoli končane debate kdo si je zamislil nekaj prvi, ne bi niti načenjala. Vsekakor je celotna izvedba čisto moja, brez krojev ali navodil z interneta. :o)

Komentarji