Lahka poletna oblekca ali majčka

Tudi ta oblekca je šla z nami na morje in izmed gore oblačil, ki smo jo tovorili s seboj, je celo prišla na vrsto. :o) Fina je, ker je tanka (100 % bombaž, poplin) in zračna. Če bi šivala še enkrat, bi jo morda vseeno malenkost zožala, saj pride res široka. Ji bo pa zato verjetno prav še naslednje leto in celo letošnje dolgo, vroče poletje. Kroj za oblekco sem našla pri Pretty Prudent: Snappy top/dress. Kroj je brezplačen, in sicer je na voljo od št. 6-12 mesecev do 5-6 let.

Šivala sem velikost 6-12 mesecev, dodatek za šiv je še vštet v kroj in ga ni potrebno dodajat. Pri rokavih sem uporabila "tehniko", ki je opisana v navodilih - trak sem z overlockom obšila na oblekco in ga nato zavihala čez in prišila z navadnim strojem. Malce težav sem imela le s kombiniranjem blaga, da se res ujema prva in zadnja stran. Spodnji rob je enostavno obšit z overlockom in za en rob zavihan ter prišit z navadnim strojem. Ker sem jo šivala ob pol enih zjutraj dva dni pred odhodom na morje, se mi ni ljubilo ukvarjat z obrobnim trakom. :o)





Osvajanje postavljanja na lastne nogice ob opori :o)
Boljših fotografij v uporabi žal nimam, ker je poziranje trenutno sila dolgočasno, na plaži je bilo pa preveč motečih (pisanih) elementov ali drugih kopalcev. :o)

Komentarji