Pande in medvedki na bodiju in pajkicah

Pripomočki:
- blago za pajkice
- elastika
- šivalni stroj + overlock
- bodi
- barve za tekstil, čopič
- vlieselin
- škarje

Postopek: 
To blago s pandicami in medvedki me je čisto očaralo, kompletek pa sem začela delati že pred dvemi meseci, končna verzija mi je le uspela kak mesec nazaj. :o) Ker sem občutljiva na barvne kombinacije in se tega držim tudi pri oblačenju dojenčice, morajo biti tudi njena oblačila vedno usklajena. Včasih seveda niso, če se kaj umaže, zmanjka zlikanega perila v omari ali pride vmes kakšna druga višja sila. Tako sem si ob doma narejenih pajkicah zaželela še ujemajoč bel bodi, a pri nakupu nisem bila pozorna na ovratnik. Tako je bilo najprej na vrsti paranje ovratnika in šivanje navadnega.
Pando in medvedka sem si najprej narisala na listek, nato pa še na bodi. Narisala sem ju z barvami za tekstil - s perlasto belo in črno, sivo pa sem namešala z združenjem obeh, tako da je v resnici nastala bolj srebrna barva. Pandi sem naredila majčko iz enakega blaga, nanj pa sem nalikala vlieselin. Za večjo obstojnost sem jo na bodi prišila.
Vseeno pa je po pranju barva kar malo zbledela, pa sem vse delala po navodilih. Priznam, da me malo moti in razmišljam, če bi čez dala še eno plast. Bom videla tekom nošenja. 

Kompletek je moji dojenčici sicer še prevelik, a ji bo vsak čas prav, saj počasi prehaja na številko večja oblačila. Kupila sem si tudi novo dvojno iglo, saj me stroj nekaj heca (in gre na servis prihodnji mesec), tako da se že veselim, da bom lahko zanjo šivala tudi pajkice, pa kratke hlače ipd., da ne bo potrebno vseh robov delati z overlockom.








Pred prenovo bodija:  

Vmesna faza:


Končan kompletek pred ponovnim pranjem bodija:



Komentarji