Oreo torta z ninja želvami in za 50 let

Maj je pri nas kar pester rojstnodnevni mesec, tokrat so rojstni dnevi sovpadali še z našim dopustom na morju. Pestro je vse, kar lahko rečem. Pasjo torto smo žal preskočili, pa tudi sicer se kuža ni počutila najbolje tiste dni, tako da bomo že nadoknadili kdaj drugič.

Nečak pa je imel pomembno praznovanje - pet let! Zaželel si je torto z gozdnimi sadeži in ko ga je sestra vprašala, če je ziher, če bo on to sploh jedel, je rekel: "Seveda, saj bom gozdne sadeže ven dal." Tako je nastala dvojna torta, spodnja s čokolado in zgornja s sadjem za ta drugo sestro, ki ne mara čokolade. :o) Ker sem bila v časovni stiski, sem ninja želve izdelala kar iz palčk za ražnjiče in papirja.

Oreo torto sem delala delno po mojem receptu (biskvit, pobrskajte med ostalimi recepti, npr. za dvonadstropno torto), kremo pa po receptu od Midva kuhava, a le eno od treh, in sicer zasanjana krema z oreo piškoti. Čokolade sem dala malo bele in malo lešnikove, namesto želatina fixa pa sem uporabila kar pol želatine. Če se prav spomnim, sem tudi smetane porabila več, kar pol litra. Hkrati sem namreč delala kremo za torto z ninjami in torto za 50 let. V kremo sem nadrobila še nekaj oreo piškotov.

Zgornja krema je narejena iz vanilijevega pudinga in smetane (prirejen recept 220 stopinj poševno - pozabila sem notri dodat belo čokolado) ter pokuhanih gozdnih sadežev (+ sladkor + limonin sok).
Spodnji biskvit je 24 cm, zgornji pa 18 cm. Prelita je s 100 ml smetane in 100 g čokolade - spet, nekaj na to torto, nekaj na spodnjo manjšo za 50 let. :o)






Za ninje potrebujete:
- zelen šeleshamer/fotokarton
- rdeč, oranžen, vijoličen in moder šeleshamer/fotokarton
- očke (sem uporabila kar jedilne iz Hoferja)
- lepilo, škarje
- palčke za nabodala
- flomaster rdeč in črn (ali rdeča barvica)



Oreo torta za 50 let

Vse sestavine in postopki enaki kot zgoraj. Vmes sem dodala še malo vanilijevega pudinga in nadrobljene oreo piškote, ker sem pozabila, koliko plasti imam. Na srečo ni krema nič polzela s pudinga in je vse stalo na svojem mestu. :o) Res sem bila malce pod stresom med delanjem vseh tem tort! :o) Za okrasitev sem uporabila lešnike v čokoladi, slamice z napisi (Magic shop, Hala A v BTC-ju), oreo piškote in zlate lističe (Hofer).






Komentarji