Razbarvano stanovanje / penasta podloga za dojenčke, prevleke za blazine

Podloga za dojenčke namesto penastih sestavljank

Nekje januarja me je začela strašno motit pisanost našega stanovanja. Ker so bili dnevi bolj sivi, sonca od nikoder, zunaj trdi delci in prevelika onesnaženost, sva z malo veliko časa preživeli doma. In kar naprej sem morala nekaj prestavljat, mala pa je postajala vse bolj odzivna in dejavna. Počasi je bil čas, da najdemo neko penasto podlago, saj se na preprogah in odejah preveč nabirajo dlake, pa tudi smeti oz. prahu imamo ogromno. Na instagramu - kje pa drugje - sem opazila strašno lepe penaste sestavljanke, ki se mi v hipu, ko sem odkrila njihovo ceno, niso zdele prav nič več lepe. Že tako lahko za dojenčka, še sploh če je tvoj prvi in če rada nakupuješ, zapraviš malo morje denarja, ampak 85-100 € za penaste puzzle pač ne dam. Pa čeprav so reeees lepe. Prebrskala sem Ebay, pa Amazon, pa naše spletne trgovine, pa celo Aliexpres, ki ni prišel v poštev, saj sem podloga rabila že skorajda včeraj in ne čez en mesec.



Iskala sem torej enobarvno podlogo v velikost meter krat meter (ali 1,2 metra), našla črne, rdeče in modre tatamije, ki niso prišli v poštev (modra in rdeča niti slučajno, s črno se pa mož ni strinjal). Skratka, long story short - v Lidlu so ravno imeli podloge za jogo, nežne marelične barve z belim vzorcem, ki sem ga še dopustila, za 8 €. Podlogo sem razrezala na pol in tako dobila ravno prav veliko površino za igralno podlogo in tale klavirček z lokom. Lepše in ceneje kot penaste puzzle, ki jih ne morem niti videt. :o) Zdaj pa se tako mala odkotali dol z vseh podlog, samo da ji obrnem hrbet.

Kavč, prevleke za blazine

Vsa leta smo imeli pogrnjen tudi kavč, zato ker se po njem lahko valja tudi pes. Pregrinjala smo imeli v zeleni, roza in oranžni barvi. Te niti videt ne morem več, čakam, da se prebarva še stena v jedilnici iz oranžne na barvo kave oz. nekaj podobnega. Pet let je bilo povsem dovolj, pa še fotografije s tortami so grozne. :o) S prihodom nove članice in previjalne mize v dnevni sobi smo morali kupiti tudi manjši kavč, ki je v osnovi bel, a spet - zaradi psa ga je potrebno zaščititi. Ker je opustila divje lulanje po novih stvareh in se privadila, da ni več moja edina ljubica, smo tudi kavč lahko malo "odkrili". Zdaj je prekrit z belo ali marelično rjuho za jogi, ki jo menjavamo vsaj dvakrat tedensko. Kar mi je v resnici vseeno, saj jo preprosto vržem v stroj in v sušilca in nič ne likam. :o) Za k novim blazinam pa sem zašila tudi nove prevleke. Pa sem takoj lažje zadihala! :o)





Komentarji