Hlačke pajacki oz. hlačke z naramnicami

Tale komplet trojih hlačk je nastal že več kot mesec dni nazaj. Ene za mojo deklico, ene za takrat še nerojeno njeno prijateljico in ene kar tako, ker mi je bilo všeč blago. :o) Zdaj jih lahko vse pokažem, ko jih je minika že dobila. :o)

Hlačke so super uporabne, ravno prav komot in dojenčki so v njih prav luštni, preverjeno. Sive z medvedki so velike 50-56, zeleno-rumene s pandami 68 (in so na voljo!), rozaste s slončki pa ostajajo doma in so zašite za poleti, ko bo nosila št. 74.


Mala G. je dobila cel kompletek - kapico, hlačke in slinorutko, takšno kot jo ima tudi moja E.





Tele super luštne pandice s težkim srcem dajem od sebe, ampak moj otrok ima reeeees preveč oblačil. :o) V kompletu je še slinorutka.




In tele ljubice ostajajo doma :o) Slinorutka pa je že v uporabi, Ogromne se mi zdijo, ampak ta naš škratek tako raste povsem prehitro.


Zaradi patentov in dovolj širokega kroja se takšne hlačke lahko nosijo bistveno dlje - ko so še malo velike, ko so ravno prav in potem še malo. :o)

Komentarji