Dvonadstropna sadno-čokoladna gola torta

Letos sem si želela za rojstni dan narediti kakšno posebno | dobro torto. V mislih sem imela ferrero torto iz 220 stopinj poševno, pa so se mi zažgali lešniki v pečici. :o( Zapomnila sem si 20 minut oz. dokler ne zadiši iz pečice in se utrujena usedla na kavč, s telefonom v roki, dokler ni mož rekel, kaj točno delam v pečici, da nekaj smrdi. Hja, lešniki bi se morali pražit samo deset minut, kdo ve koliko časa so bili notri. Nekateri sicer niso bili zažgani, so bili pa povsem pregrenki. Ta torta je torej odpadla, ker mi je vzelo vso voljo, pa še utrujena sem bila za znoret.

Skratka, long story short, zaželela sem si nude torto, čokoladno za tiste, ki ne marajo sadne, in sadno za vse ostale. Spodnji biskvit meri 24 cm, zgornji pa 20 cm. Recept je točno tak, kot jih sama ne maram - približen. Ampak ker sem takšne kreme delala že kar nekajkrat, sem improvizirala in nisem tehtala, pač pa si v resnici zmišljevala sproti. Končni rezultat je res lepa torta (še danes, po skoraj dveh tednih sem navdušena), ki je tudi zelo dobra.


Ta čas, ko se je pekel prvi biskvit, sem naredila čokoladno kremo in skuhala sadje (borovnice in maline). Medtem ko se je pekel drugi biskvit, je bil prvi tako že namazan s kremo in v hladilniku. 

Čokoladna torta skoraj ferrero 

Čokoladen biskvit (24 cm premer): 
4 jajca 
160 g sladkorja 
150 g moke (skupaj s kakavom in orehi mora biti 170 g) 
1 zvrhana žlička kakava (če benquick ali kaj podobnega, malo več) 
2 žlici mletih orehov (cca 15 g) 
3 žlice mlačne vode 
žlička pecilnega 

čokoladna krema: 
250 g sladke smetane 
150 g maskarponeta 
100 g milke noisette 
5-7 ferrero kroglic 

Ločiš rumenjake in beljake in iz beljakov stepeš trd sneg. Rumenjake penasto umešaš s sladkorjem in vodo, dodaš presejano moko s pecilnim praškom in kakavom, po potrebi vmešaš del snega, če je pregosto. Dodaš orehe in preostanek snega. Pečeš 20-25 min v ogreti pečici na 180°C. Ohladiš. 

Stepeš sladko smetano, v vodni kopeli stopiš čokolado. Stopljeno čokolado malce ohladiš in primešaš maskarponetu, dodaš sladko smetano. Ferrero bombone narežeš na koščke in primešaš kremi. Biskvit prerežeš in ga navlažiš z mlekom ter namažeš s kremo. Daš v hladilnik za nekaj ur ali še raje čez noč. Ker je krema kompaktna, torte nisem imela v obodu. 



Sadna torta - borovnice in maline

Svetel biskvit (premer 20 cm): 
4 jajca 
160 g sladkorja 
170 g moke 
3 žlice mlačne vode 
1 žlička pecilnega 

Enak postopek kot zgoraj, le da se je ta biskvit pekel bistveno dlje, ker je prišel precej visok - mislim, da bi šlo tudi samo s tremi jajci in ustrezno prilagojenimi količinami moke in sladkorja. Ko je pečen in ohlajen, odrežeš vrh biskvita, da dobiš tri ravne oblate. Navlažiš s kompotom, če ga imaš (jaz sem imela breskovega od torte prejšnjega dne), sicer s sokom. 

Krema: 
350 g maskarponeta (oz. preostanek do 500 g od zgornje kreme) 
250 g sladke smetane 
mala skodelica malin 
mala skodelica borovnic 
burbonski vanilijev sladkor 
pol vrečke želatine 
tekoč navaden jogurt 
sladkor 

Maline in borovnice pokuhaš s sladkorjem, količina je približna - več kot je sadja, več je okusa; malin sem jaz dala premalo (a jih ni bilo za celo malo skodelico). Smetano in maskarpone razdeliš na pol, vsaki kremi dodaš ohlajeno sadje in malo tekočega navadnega jogurta za boljši okus. V dveh žlicah vode/soka/kompota stopiš želatino (3 lističi ali 5 g v prahu od Dr. oetkerja) in pol vmešaš v eno kremo, pol v drugo. Biskvit daš nazaj v obod (super je, če je nastavljiv, prodajajo vsake toliko v Hoferju; v našem jih imajo zdaj cel kup), navlažiš biskvit, vsako plast premažeš z drugo kremo in pustiš vsaj 3 ure v hladilniku, da se strdi (še bolje čez noč).




Okrasitev

sveže cvetje, npr. drobne vrtnice
maline
ameriške borovnice
praženi lešniki, ki se niso zažgali 
125 g jedilne čokolade
olje

Za okrasitev stopiš jedilno čokolado, ki ji dodaš malo olja ali masla. Torti postaviš eno na drugo in čokolado zlivaš ob robovih. Vrhnjo torto najprej v celoti premažeš, nato pa z lopatko "zliješ" čez rob. Preden se čokolada popolnoma strdi, dodaš okrasitev, da ta ostane na svojem mestu. Vrtnice na torti so brez težav zdržale od petka dopoldne do nedelje, pa tudi v ponedeljek še niso bile uvele. 
Dodaš še zastavice (prvič z napisom mami, juhu! :o)) in torta je nared. Lepa in dobra, misija uspešna!



Ker pa sem imela sadne kreme preveč in ker mi je ostalo nekaj biskvita, sem naredila še dve mini tortici, ki sem ju naslednji dan dala za dobrodošlico prijateljici ob prihodu domov iz porodnišnice. Moje prijateljice so mi pripravile res lepo okrasitev stanovanja, ki sem je bila zelo vesela, tako da sem tudi jaz njej želela nekaj pripraviti s pomočjo novopečenega očka. Poleg tortic sem naredila še papirnate zastavice "dobrodošli mami & Gaja". :o)



Komentarji

Oseba sANJARIJE sporoča …
Cudovita tortica:)