Novoletne sladice / cakepopsi in sladica v kozarčku

Cakepopsi so nastali z zadnjimi atomi močmi, preden me je v posteljo položila angina. Namenjeni so bili tradicionalnemu druženju z mojimi prijateljicami in njihovimi fanti, končali pa so na silvestrskem obdarovanju dedka Mraza pri moji družini. Klasičen recept, klasičen postopek, le da sem maso razpolovila oz. količine prilagodila na tri jajca.






V soboto smo nadomestili odpadlo srečanje, volje za cakepopse pa res nisem imela več. Tako je nastala sladica v kozarčku, praženi mandlji pa so dodali piko na i. Vsi so bili navdušeni, saj je hrane vedno preveč in je sladica dovolj majhna, da vsak zmore pojesti vsaj eno. :o)

Noisette sladica v kozarčku s praženimi mandlji in gozdnimi sadeži (z in brez glutena)
Za približno 16-20 kozarčkov sem uporabila*:
- pribl. 300 g maskarponeja
- 4,5 dl sladke smetane
- 200 g noisette čokolade
- kremfix
- pest mandljevih lističev
- skodelico gozdnih sadežev (tako za čaj, približno)
- 2 vanilijeva sladkorja
- 5-7 balhsen čokoladnih piškotov / v primeru brezglutenske sladice piškote izpustimo

Čokolado stopimo v vodni kopeli in ohladimo. Stepemo sladko smetano, ki smo ji dodali kremfix, a je nič ne sladkamo. Z mešalnikom razmešamo tudi maskarpone, da ga lažje združimo z ostalimi sestavinami. Dodamo ohlajeno čokolado in z lopatko vmešamo sladko smetano. Gozdne sadeže skuhamo z dvema vanilijevima sladkorjema in jih pretlačimo s tlačilko za pire krompir. Po želji dodamo več sladkorja, meni so bili skoraj prekisli, ostalim je bilo to všeč.

Piškote damo v plastično vrečko in jih zdrobimo kar z roko. V lončke damo po eno kavno žličko zdrobljenih piškotov, za brezglutensko sladico ta korak izpustimo. Na piškote damo po eno žličko gozdnih sadežev. Mandljeve lističe popražimo (in jih ne zažgemo) v ponvi. V vsak lonček sproti zdrobimo ščep lističev. S kremo napolnimo dresirno vrečko in jo nabrizgamo v kozarčke. Okrasimo z zdrobljenimi praženimi mandljevimi lističi in postavimo v hladilnik, da se krema strdi.





* 4 lončki so bili brez piškotov, saj sem potrebovala sladico brez glutena.

Komentarji