Peti rojstni dan in bonbonček

Moja spletna stran je pred enim tednom praznovala peti rojstni dan, zato se spodobi, da pripravim bonbonček. :o) Miklavž bo izžrebal prejemnico oz. prejemnika super luštnega božično-novoletnega predpasnika (velikost 4-5 let) ali mehkih, kosmatenih uniseks hlačk - te na fotografiji so v velikosti 56-62, da lahko v njih pozira moja modelka, na voljo pa so do velikosti 86.

Za bonbonček se lahko potegujete na Facebooku.


Povsem navdušena sem nad novimi preslikači iz Sveta metraže, zdaj sem jih kupila prvič in bom zagotovo odšla še po kak komplet. Tu so vidni jelenček in zvezdice, na temno moder bodi za malo pa sem nalikala še snežinko.

Komentarji

Oseba Katja sporoča …
Vse najboljše Blup! :)
Oseba Maja sporoča …
Vse najboljše tudi z moje strani tebi in tvojemu Blup-u. :)