Toaletki s snežinkami in lubenicami

Prekletstvo šivanja lepih izdelkov je, da bi jih včasih raje obdržal kar zase. :o) Ampak ker tekom let nastane marsikaj, vse to že imaš, ne rabiš ali pa enostavno nimaš več kam pospravit. Ti dve toaletki sta zagotovo eni takšnih, da bi jih z veseljem uporabljala sama. Meni je toaletka v torbici nepogrešljiva, saj vanjo shranim zdravila, pinceto, vložke, korektor, obliže, do pred kratkim sem s seboj nosila tudi mini šivalni pribor iz enega hotela, dokler se mi ni po njem razlil medicinski med, ki sem ga poleti kdo ve zakaj nosila s seboj naokrog, najbrž zaradi pikov komarjev ali kaj takšnega. Skratka - vedno jo imam v torbici, ker pa je skoz v uporabi in jo je kdaj potrebno tudi oprati, je zdaj v uporabi toaletka št. 2. Pa da ne dolgovezim, takšni sta ti meni ljubi toaletki:



Tista s snežinkami je šla na pot skupaj s hlačkami s kronicami in predpasnikom, še preden sem jo sploh uspela pokazat takole. Druga je bolj poletna, ampak to blago mi je čudovito že odkar sem ga - poleti - kupila. :o) Lubenice in kiviji so še na voljo, tako da jih lahko hitro kupiš zase ali za prijateljico.

Komentarji

Oseba Hali sporoča …
Krasni sta!
Oseba Maja sporoča …
Zelo lušni, obe.