DIY gumijaste štampiljke

Pripomočki:
- guma za štampiljke (ustvarjalnidotik.si, ebay, aliexpress ipd.)
- nožek za linorez
- olfa nož
- barva za tekstil oz. blazinica za štampiljke
- gobica za nanašanje barve
- svinčnik

Postopek: 
Že dolgo časa sem si želela sama izdelati štampiljke, pa pri nas nikakor nisem našla te gume, na Etsyju je bila čisto predraga ipd. Na koncu sem jo našla na Ebayju, za približno pet evrov (točne cene se ne spomnim), primerne debeline in velikosti. Takoj, ko sem oddala naročilo in plačala, pa sem seveda to našla tudi pri Ustvarjalnem dotiku. Kakorkoli, vem, da ko smo se selili, da sem od doma selila tudi nožek za linorez še iz osnovne šole - zdaj pa ga nikakor nisem našla, tako da sem v Mladinski knjigi kupila novega.





Želen motiv sem tako narisala na gumijast blok s svinčnikom in z najtanjšim nožkom zarezala okrog in okrog, nato pa poglobila vse "udrtine". V izogib štempljanju "praznega prostora" okrog motiva sem vse štampiljke obrezala še z olfa nožem. Malce so nerodne samo za več zaporednih odtisov, če delaš z barvami za tekstil, saj imaš umazane roke. V planu je še lepljenje gume na lesene osnove, a do tja še nisem prišla. :o)


Za štempljanje blaga oz. nanašanje barve za tekstil se je namesto gumijastega valjčka (ki sem ga našla v Rayherju in se mi ne zdi ravno poceni) uporabila ostanke pene, da se je barva razporedila kar se da enakomerno. Za odtise na papirju so blazinice za štampiljke super. Tako so nastali kit (jasno), oblaček, list in lisica, en blok pa je ostal še neuporabljen in čakam navdih oz. potrebo po čem drugem. List, lisico in kita sem že uporabila - list na torbici, kita na slinorutki in lisico na hlačkah.



Na ta način lahko sedaj ustvarjam unikatno blago, papir za zavijanje, voščilnice in še in še. :o)





Komentarji

Oseba Roxanna sporoča …
Lepo. V OŠ smo to s krompirjem delali. :)
Oseba Riba sporoča …
Tudi mi, samo krompir zgnije, tale guma pa ne :P
Oseba Anita sporoča …
O super!
Tudi jaz imam že vse nakupljeno, samo čas za izdelavo še dobim. :)

Sicer sem pa ravno danes dobila najdražje in najlepše štampiljke vseh časov z Etsyja (jebelacestacarina).