Nove hlačke in kompletki

Prav fino je, ko imam zdaj doma na voljo nabor oblačil od št. 50 do 68 in lahko delam vedno kaj drugega. :o) Za dojenčico na poti sem morala zašiti slinorutko s sovicami in zraven kompletek hlačk in kapice s cofki, blago po izbiri. In ker je kupček blaga kar precej bogatejši po poletnih nakupih, sem bila v veliki dilemi, katero novo blago naj izberem. Pa sem izbrala kar dva in zašila dva kompletka. Vmes sem morala zamenjati še nož na overlocku, saj ni več rezal. Še dobro, da je en rezerven prišel zraven stroja, preden bi uničila še kak kos blaga. Hlačke so tako nastale bolj "baggy", po eni luštni trenirki z duhci iz H&M-a. Za kapico ni bilo težko, saj sem pravo številko samo poiskala na kupčku. :o) Nikoli namreč ne šivam po točno določenem kroju, razen balončic, vse ostalo pa prilagajam glede na že zašita oz. kupljena oblačilca.

Skratka, nastal je kompletek s peresi in kompletek s trikotniki:








Dodatno sem si med šivanjem zamislila, da bi na hlačke dodala še trakec - zgolj za okras, druge funkcije zaenkrat še nima. Ob tem mi je bilo žal vseh zrolanih odrezkov jerseyja, ki sem ga prejšnji teden nesla v vrtec, ker so ravno ti zrolani ostanki super za trakce in mašnice na pasu hlačk. Bolj kot sem gledala kompletka, bolj žal mi je bilo, da ima moja deklica že sedaj preveč oblačilc. Ampak se vseeno nisem mogla upreti in nastale so še hlačke z lubenicami za mojo dojenčico:


Hkrati z lubenicami pa sem zašila še kompletek za majhnega fantka, prav tako v sivem, za zraven pa še slinorutko:





Pa še obe slinorutki v sivem na kupu, ena s sovicami za deklico, ki pride decembra, in ena z avtomobilčki za fantka, ki je že tu:



Lubenice in trikotniki so kompaktnejše blago, prevešanka, in tako bolj spominjajo na trenirko, kar je bolj primerno za hladnejše mesece, ki prihajajo.
"Na zalogi" imam še modre kite, ki me mučijo že odkar sem jih kupila, ampak bodo očitno še malo počakali. Če ne drugega na dan, ko me bodo malce manj bolele roke oz. ko mi bo nehalo mravljinčiti prste. Saj šivam lahko, samo ne preveč dolgo in precej po etapah, kar me zelo jezi. Časa imam zdaj na pretek in se resno borim z dolgčasom, a kaj, ko me roke ne ubogajo. :o( Menda bo minilo, ko se bo podnajemnica izselila. Pred tem pa moram zašiti še eno oblekco iz bio bombaža oz. jerseyja z veveričkami - je blago enostavno preveč ljubko, da bi lahko še prav dolgo čakala. Le pri izdelavi bom spet malce improvizirala, ker na spletu nikakor ne najdem takšnega kroja, kot bi si želela.

Komentarji

Oseba Anja sporoča …
Iiiiiiii, tiste s peresi in lubenicami bi pa tudi jaz imela ..........