Torbici in toaletka s sovicami

Se mi zdi, da sem letos poleti po dolgem času spet zašila malce več torbic. Pri kupu blaga v omari tega sicer ni videt (ker se vedno čudežno pojavi nov od nekod? :o)), ampak po fotografijah v mapici "blog" pa. :o)

Tale z metuljčki je šla na Dolenjsko:






Tale je ostala v Ljubljani:




Toaletka pa je nastala za sodelavko, ki je prejšnji teden diplomirala. Izbira blaga ni bila težka - sove so simbol modrosti, ena pa v obliki tatuja krasi tudi M. vrat. :o)



Ker že toliko časa nisem šivala toaletk, sem se komaj spomnila, kako že vse skupaj poteka. Ampak vstat in it pogledat navodila v knjigo ali na splet, je bilo pa čisto pretežko. :o)

Tudi danes sem dan, še pred zajtrkom, začela s šivanjem igračk in slinorutk za dojenčke. Razgrajačica v trebuhu še spi, tako da je šivanje bolj mirno oz. brez vesoljskih premikov. :o)

Komentarji

Oseba Čarovnije z male kmetije sporoča …
Huude, vse! Sem se nasmejala, ko si napisala, da si že pozabila kako se šivajo toaletke, hihihi. Sem ravno te dni tuhtala o tem, da sploh ne znam več toaletke sešit, pa bi nujno mogla eno narest :))