Darilo ob rojstvu

Medtem ko je bila mamica v porodnišnici, sem jaz doma šivala žirafice in štempljala hlačke in slinorutko. V zgodnjih jutranjih urah se je rodil Tine, tako da sem pred službo že pakirala darilce v kuverto, da bo pravočasno prišlo do njiju. Temu primerna je čestitka, ki je res nastala precej na hitro. :o) Drugi kompletek z žirafico in slinorutko pa še čaka na fantka, da se rodi, kar pa bo tudi vsak čas.

Všeč mi je ta barvna usklajenost, temu primerna je tudi količina fotk, ki je prav tako nastala pred službo. Kdaj sem vendarle prišla do tja, pa raje ne povem. :o) Ampak glede na to, da je moj zadnji teden, ni nihče jezen name. :o) 


Že zašite hlačke sem poštempljala na kolenih z doma narejeno štampiljko lisičke in barvami za tekstil.

Na slinorutki iz zaloge pa je zaplaval kit.

Kompletek za dojenčka, ki ga še čakamo:

In kompletek za dojenčka, ki je že tukaj:



Še kompletek za Tineta z usklajeno čestitko:

In "uradne" fotke žirafic za na spletno stran:


Še šest tednov, pa tudi mene čaka kakšno takšno darilo. :o) 

Komentarji