Kolekcija jesen 2016


Tole je izkupiček dveurnega rezanja in poldnevnega šivanja za mojo deklico. Zdaj imam pa prepoved ustvarjanja novih stvari, od posteljnine do hlačk dalje, ker nimam več kam pospravit vsega tega. Blaga imam sicer še kar nekaj, tudi takega neuporabljenega, a sem ga raje poslikala in ponudila na zalogi na spletni strani. Končno sem namreč poslikala ves jersey in vso blago za predpasnike, saj sem bila prisiljena pospravit moj balkon, ki je bil deležen malce večje prenove, kot sva sprva načrtovala. Pa še zdaj ni končan, tako da stroji še kar gostujejo na jedilni mizi. Še dobro, da je tamal na počitnicah, da sva sploh imela kam preselit vso kramo.

Skratka, v tem kompletu so nastale jeans hlačke, ki še ne vem, če bodo ok, saj je jeans precej tog - če ne bodo, jih bom enostavno predelala v kaj drugega. Namesto bodija na preklop, ki jih imam povsem dovolj kupljenih in od nečakov, sem zašila raje majčko na preklop, za zraven pa še kapico in še ene pikčaste žabice s stopalci. Kroj sem malce prilagodila, da se nisem tako mučila kot pri tistih z ovčkami. Za konec so nastale še hlačke/pajacek s kronami, vse je nekje v velikosti 56-62. Približno. :o)








Naslednjič pa pokažem moj prenovljen kotiček, ko bo končno končan in pospravljen do konca.

Komentarji

Oseba sANJARIJE sporoča …
Mala bo cela sminkerka v novih oblacilih:)