Jogurtova strjenka z nektarinami in piškoti

Sestavine:
- 1 kg grškega jogurta
- 200 g maskarponeta
- 300 ml mleka
- 2 žlički vanilije ali burbonskega vanilijevega sladkorja (lahko tudi pol palčke vanilije)
- 85 g sladkorja ali 150 g medu
- 1 želatina - 6 lističev Dr. Oetker ali ena vrečka želatine v prahu Dr. Oetker
- nektarine ali drugo sadje
- piškoti grancereale oz. nekaj podobnega - en paket

Postopek: 
Želatino namočimo za 10 minut po navodilih (lističe v hladno vodo, prah pa zmešamo s 4 žlicami hladne vode) in pustimo, da nabrekne. Mleko segrejemo z vanilijo in sladkorjem do vretja - v originalnem receptu, ki sem ga priredila po svoje, je med, a mi sladice z njim niso dobre, zato sem uporabila raje sladkor in ustrezno zmanjšala količino. Vmešamo želatino in pustimo, da se ohladi. Grški jogurt zmešamo z maskarponetom. Ta čas olupimo nektarine in jih spasiramo/pretlačimo, se mi zdi, da sem uporabila 2 navadno veliki in 4 majhne, a nisem čisto prepričana. :o) Nektarine lahko zamenjamo s poljubnim sadjem, v primeru borovnic ali drugih gozdnih sadežev dodamo še dodatno sladkor ali med.

Ko je mleko s sladkorjem in vanilijo ohlajeno oz. vsaj mlačno, ga zmešamo z jogurtom in maskarponetom. Kremo za vsaj 15 minut do pol ure postavimo v hladilnik, da ne bo "izpodrivala" sadja v lončkih. Piškote grobo zmeljemo in jih naložimo približno eno zvrhano žličko na dno kozarca, čez piškote pa po eno žlico sadja (porabila sem pol zavitka piškotov). Dodamo kremo in lončke postavimo v hladilnik. Poljubno okrasimo, npr. s preostankom sadja in piškoti. Čez noč pustimo v hladilniku. S temi količinami sem pripravila 14 lončkov (2 dl) in 4 kozarce, kjer je vsega malenkost več, tako da bi šlo z nekje 20 plastičnimi kozarčki. Sladica z zgoraj navedenimi količinami ni presladka in je super osvežilna za te poletne dni. :o)




Komentarji

Oseba Maja sporoča …
Tole pa izgleda zelo njami, odlična ideja za poleti. Hvala za recept.