Mini jagodne pite

Sestavine:
za testo
300 g moke
200 g masla
100 g sladkorja
1 jajce

za kremo
500 g mascarponeta
2,5 dl sladke smetane
3 vanilijevi sladkorji, če gre, bourbonski
1 kremfix
jagode

Postopek:
Moko in sladkor damo v skledo in vanjo narežemo maslo na koščke, če je zmehčano na sobni temperaturi, gre mesenje hitreje. Dodamo še jajce in z rokami zgnetemo v gladko testo. Testo naj pol ure počiva v hladilniku. Z maslom namažemo pekač za mafine in na rahlo potresemo z moko, odvečno moko "otresemo". Zvaljamo testo in s kozarcem izrežemo primerno velike krogce, ki jih damo v pekač za mafine in prebodemo z vilicami. Iz enega testa sem dobila 20 mini pit. Pečemo na 200°C približno 15 minut oz. dokler testo ni zlatorumeno.

Sladko smetano stepemo z enim vanilijevim sladkorjem in kremfixom. Prav tako z mešalcem premešamo maskarpone in vanj narežemo 4-5 jagod na majhne koščke. Dodamo še vanilijev sladkor in sladko smetano. Če je premalo sladko, še dodamo sladkor. Z žlico napolnimo "skodelice" iz testa in okrasimo z jagodami. Končane pite sem postavila v papirčke za mafine, lahko pa se ta del preprosto izpusti.





Druga, hitrejša opcija pa je, da se krema enostavno nabrizga ali namaže na poljubne okrogle piškote, jaz sem se tega poslužila pri brezglutenski varianti - na Scharove piškote sem enostavno namazala še kremo. Pri brizganju s tistim za smetano se je zataknilo, saj jagode niso šle skozi :o)

Komentarji