Trojna čokoladna, čokoladna marmorna in breskova torta

Avgust je pri nas mesec praznovanj, ki se nato nadaljuje še v september. Nastale so štiri torte - dvakrat trojna čokoladna, enkrat sadna in čokoladna marmorna.

Recept za trojno čokoladno torto sem našla na okusno.je. Enostavna za pripravo, nasitna in absolutno boljša z jedilno čokolado (+ mlečno + belo), ne s pravo črno, četudi so potem črte manj vidne. Razen če imate radi grenko, jaz/mi ne :o) Za spodnji biskvit sem uporabila kar recept sanjsko fine malinine torte - 3 jajca, 90 g moke in 90 g sladkorja v prahu, ker je najbolj enostaven. Dodala sem še žličko kakava v prahu.

s črno čokolado, mlečno in belo

z jedilno čokolado, mlečno in belo

Tamal si je zaželel breskove torte in v luči gneče v službi in pomanjkanja časa, sem se odločila kar za borovničevo torto brez peke, samo da sem borovnice zamenjala za breskov kompot. 


Za zadnje praznovanje 11. rojstnega dne pa sem naredila marmorno čokoladno torto, recept sem našla v eni od izdaj Nova torte. Za moj okus je podlage čisto preveč, čokolade zanjo pa povsem premalo. Za 250 g ovsenih kosmičev in 100 g mletih lešnikov sem poleg čokolade s koščkom masla, kot je navedeno v receptu, stopila še 150 g masla s 25 g čokolade, da se je vse prijelo skupaj. Za 26 cm pekač brez težav zmanjšate količino ovsenih kosmičev in lešnikov, saj je torta precej nasitna. 


Pa še recept, upam, da se vidi:

Komentarji