Iz mojega šivalnega kotička

Zdaj so vsi že dobili svoje kompletke, vrečke in podobno, pa lahko pokažem vsem. :o)

Za sodelavko, ki je odšla na porodniško, je nastal ta kompletek:




Deklica, ki sem jo pazila kar nekaj let, od prvih dveh tednov dalje, je včeraj šla v šolo. Ob takih prelomnicah se spomnim na tiste super super čase, ko sem bila varuška in se hkrati zavem, da je to bilo že sto let nazaj. Rada sem bila varuška in ti dve punčki imata pri meni prav posebno mesto. :o)


Ta dva pa ostajata doma. Sta mi bila originala tako luštna, da sem morala naredit repliko. :o) Seveda malce drugačno, da je še vedno unikat.



V prihodnjih dneh pa se lotim tutoriala za šivanje obrobe za posteljico v obliki hišk. Samo da premerim končni izdelek, koliko blaga je potrebnega in uredim vse fotografije postopka.

Komentarji

Oseba Anja sporoča …
Oooo, zelo lepo. Hlačke so naj naj in že nekaj časa zbiram pogum, da jih tudi sama sešijem.
Žirafica je pa barvno popolna zmaga.