Hitra čokoladna torta

Sestavine:
biskvit
- 3 jajca
- 90 g moke
- 2 žlički kakava
- 90 g sladkorja v prahu

krema
- maskarpone, 500 g
- 2,5 dl sladke smetane
- 200 g noisette čokolade
- kremfix
- vanilijev sladkor

preliv
- 150 g jedilne čokolade
- 2,5 dl smetane



Postopek:
Za biskvit penasto zmešamo jajca s sladkorjem v prahu (ni treba ločevat na rumenjake in beljake). Kakav primešamo moki in oboje skupaj presejemo v penasto jajčno zmes. Zmešamo z leseno žlico ali lopatko. Pečemo 14 minut na 180°C. Ohladimo.

Za kremo stopimo čokolado (jaz jo kupim v Hoferju), stepemo smetano z enim vanilijevim sladkorjem in kremfixom in z mešalnikom malo zmešamo maskarpone, da se bo lažje vmešala čokolada. Ko se stopljena čokolada malce ohladi, jo vmešamo v maskarpone in na koncu vmešamo še smetano.

Biskvit postavimo na krožnik, na katerem bomo torto sestavljali in servirali in okrog njega namestimo obod. Namažemo s kremo, čez pa prelijemo še smetano s čokolado. V smetani stopimo jedilno čokolado, premešamo in ko je stopljena, segrevamo do vretja. Ohladimo in prelijemo noisette kremo. Torto čez noč pustimo v hladilniku.

Tale je nastala za svakov RD, ki je pravi čokoholik, jaz pa že nisem imela več idej, katero od že narejenih tort bi naredila, pa sem si zmislila tole in jo sestavila iz več receptov in malo po svoje. :o) Od začetka priprave do hladilnika je minilo 35 minut. :o)

Komentarji

Oseba Unknown sporoča …
Naredila torto po tvojem receptu in je ODLIČNA!!! Sem pa naredila eno, da sem dodala še banane na biskvit in je sploh super ;) Ker pač obožujem banane ;) Skratka super!
Oseba Riba sporoča …
Super, sem vesela takih sporočil! :)
Oseba Anonimni sporoča …
Kakšna pa je velikost pekača?