Borovničeva torta brez peke

Sestavine:
dno:
- 150 g kakavovih piškotov
- 100 g mletih mandljev
- 120 g stopljenega masla

krema:
- 2,5 dl sladke smetane
- 2 lončka kisle smetane
- 150 g mletega sladkorja
- 200 g borovnic
- 1 zavitek želatine (10g v prahu ali 6 lističev)

preliv:
- 100 g borovnic
- rdeč preliv za torte (Dr. Oetker)

Postopek:
Za dno zmeljemo piškote in jih zmešamo z mandlji, prelijemo s stopljenim maslom. Pekač obložimo s papirjem za peko in noter natlačimo :o) piškote. Za 30 min postavimo v hladilnik. Stepemo sladko smetano (jaz sem dodala en vanili sladkor in en kremfix) in ji vmešamo kislo smetano, sladkor v prahu in borovnice. Želatino namočimo in stopimo v štirih žlicah vode, takoj jo zlijemo v kremo. Premešamo in damo v pekač. Počakamo, da se malo strdi, nato pa potresemo borovnice in dodamo preliv za torte. Čez noč ali za par ur postavimo v hladilnik.

Jaz sem uporabila 400 g borovnic, ker sem jih toliko imela (2 x Spar borovnice), preliva pa nisem uporabila celega, ker ga je bilo preveč. Tortica je res enostavna za naredit in res, res dobra. Recept sem našla v letošnji izdaji Nova torte.



Komentarji