Duhec za noč čarovnic + okrasitev

Mi smo noč čarovnic "praznovali" kar v petek, ker nas v četrtek ni bilo doma. Pred tem pa je bilo potrebno poskrbeti še za okrasitev. Nekaj stvari sem imela doma še od lani in prejšnjih let, duhec pa je nastal na novo.

Duhec

Material:
- balon
- ostanki zaves, koprene ali prosojnega belega blaga
- lepilo
- črna akrilna barva
- vrvica

Postopek:
Balon napihnemo in ga po zgornji tretjini (ali polovici) namažemo z lepilom - jaz sem uporabila čopič in mekol. Zaveso ali kako drugo blago enostavno nalepimo na balon in preden se lepilo posuši, pritrdimo še vrvico - če napeljujete nitko/vrvico s šivanko, pazite, da ne počite balona. :o) Ko se lepilo posuši, duhcu narišemo še oči in usta s črno akrilno barvo in ga obesimo na svoje mesto.


Pripravila sem še marmorne mafine z bučami iz tičino mase:

Takole pa je zgledala okrasitev - halloween konfeti (pajki, lobanje, buče), pajkova mreža, duhci iz papirnatih robčkov, napis, feferoni, netopirko in pajki iz filca s kosmatimi nogami. :o)


N. je prinesla še tiramisu, ki je bil že malo črviv :o), a žal nimam slike.

Komentarji

Oseba Sandra sporoča …
Živjo! Tole je pa krasna ideja za haloween zabavo! Všeč mi je tvoj blog! Pokukaj tudi kaj na mojega;)
Oseba rubi sniva sporoča …
Kakva mašta, koliko detalja, oduševljena sam... ne znam što bih prije pohvalila - ili paukovu mrežu ili creepy-face-preljev na muffinima ili duha ili sveukupni dojam...

Ključno pitanje - kako stižeš sve to napraviti uz obitelj?
Mene to stalno muči jer također imam gomilu ideja ali na kraju uglavnom završim isfrustrirana što nisam stigla i mogla sve realizirati...

P. S. Ispričavam se na neslovenskom komentaru - google prijevod mi malo izgleda čudno...
Oseba Riba sporoča …
Hvala, rubi sniva! Ne sekiraj se glede jezika, vse razumem :)

Večina stvari je kupljenih ali narejenih lani in predlani (ali pa še prej), letošnji je samo duhec. Pajkovo mrežo sem kupila že lani, kosmate pajkce sem prav tako naredila lani. Takrat sem imela še več časa, ker še nisem redno delala. :) Ampak se najde čas, če ne sem preveč sitna! :))