Žirafja rolada



Sestavine:
4 jajca:
100 g sladkorja
100 g moke
vanilijev sladkor
noževa konica pecilnega praška

nadev

Postopek:
 
Idejo za izdelavo žirafje rolade sem našla na Facebooku v skupini Vse si lahko naredite sami. Ker pa so prijateljice prosil eza detajlna navodila, jih nalepim še tukaj. Jaz sem za nadev izbrala marelično marmelado in nutelo, kar je moja najljubša kombinacija na palačinkah. :o)
Jajca ločiš in k rumenjakom dodaš sladkor in vanilijev sladkor. Pecilni prašek zmešaš z moko. Beljake stepeš v sneg, rumenjake pa penasto vmešaš s sladkorjem (masa mora biti puhasta in svetlo rumene barve). Moko preseješ k rumenjakom, vmešaš jo z leseno kuhalnico, vedno v eno smer. Če je masa pregosta, lahko zraven dodajaš malo snega. Na koncu dodaš še ves preostali sneg.
V originalnem receptu je, da odvzameš petino testa in na peki papir nabrizgaš mrežo za žirafji vzorec – jaz sem ga porabila precej več in mi ga je potem skoraj zmanjkalo. Mrežo nabrizgaš z vrečko za smetano v poljubnem vzorcu. Daš v ogreto pečico na 180°C za 3-4 minute, toliko, da testo "zakrkne". V preostanek testa vmešaš žlico kakava v prahu in ga poliješ čez mrežo. Ker mreža še ni dovolj pečena, pazi, da je ne uničiš. Rolado pečeš 7-10 minut, pazi, da se ne izsuši, ker se jo težko zvija.

Ko je testo pečeno, ga zvrneš na čisto kuhinjsko krpo, z žirafjim vzorcem navzdol (!) in jo skupaj s krpo zviješ in pustiš nekaj časa. Ko se ohladi, jo odviješ in jo nadevaš po želji – lahko jo namažeš z marmelado, jo malenkost navlažiš s kompotom in premažeš s stepeno sladko smetano in sadjem in podobno. Daš v hladilnik in itak je kmalu ne bo več :)
Količine za testo so za majhno rolado oz. jih je premalo za cel standarden nizek pekač od pečice. V tem primeru vse sestavine podvojiš, masa pa vseeno ne sme biti predebela.





 

 

Komentarji

Oseba ash. sporoča …
uau, vedno gledam takele recepte in si mislim, da se to itak vse razpacka. pa je res super ratalo!
očitno bom mogla poskusit še sama.(:
Oseba Čarovnije z male kmetije sporoča …
Zanimivo! Dobro zgleda :)
Oseba Ti.na sporoča …
wau, izgleda krasno!
Oseba 5ra sporoča …
Full dober zgleda.
Oseba Tajah sporoča …
Prava paša za oči, moram probat.
Oseba Tiara sporoča …
Lepa in zelo dobro zgleda. Verjamem, da jo je hitro zmanjkalo.
Oseba katja sporoča …
No jaz sem jo naredila danes in teto ni niti približno podobno žirafi:( Pike so se mi prijele na pekač, čeprav sem obilno namazala z margerino. Ugotovila sem, da ne znam žirafje mreže narisat:) Kar se mi je že takrat zdelo, ko sem gledala tvoje slike, precej težko. Pa zgleda, da sem dala peveč testa za mrežo ali kaj, ker potem, ko sem dala mrežo v pečico za tri minute je ratala tok debela, da so se ene pike kar zakrile skoraj... nevem mogoče pa ne bi smela dat pecilnega, da sploh ne bi nil narastlo ali kaj... Uglavnem bo treba enkrat ponovit vajo zgleda:)
Oseba Teja sporoča …
Ja, pecilnega čim manj, pa obvezno papir za peko, da se ne prime. :)
Oseba katja sporoča …
Kaj pa če pecilni čist spustim a bi blo to ok? Ja saj naprej sem hotla dat peki papir samo sem se potem premislila, ker se mi je zdelo, da se mi bo premikal gor dol po pekaču medtem, ko bi mrežo risala in da bi se potem vse spackalo... Tebi se ni nič premikal?
Oseba katja sporoča …
Kaj pa če pecilni čist spustim a bi blo to ok? Ja saj naprej sem hotla dat peki papir samo sem se potem premislila, ker se mi je zdelo, da se mi bo premikal gor dol po pekaču medtem, ko bi mrežo risala in da bi se potem vse spackalo... Tebi se ni nič premikal?
Oseba katja sporoča …
Kaj pa če pecilni čist spustim a bi blo to ok? Ja saj naprej sem hotla dat peki papir samo sem se potem premislila, ker se mi je zdelo, da se mi bo premikal gor dol po pekaču medtem, ko bi mrežo risala in da bi se potem vse spackalo... Tebi se ni nič premikal?
Oseba katja sporoča …
Aja pa še nekaj mi ni jasno kako je lahko tvoje testo tolk rumeno? Moje je bilo običajne barve testa, ko se speče (nekako svetlo rjave), pike so mi pa tudi ful svetle ratale, čeprav sem dala še ful več kakava kokr piše v receptu, ker se mi je že takrat zdelo nekam sumljivo svetlo.
Oseba Teja sporoča …
Če spustiš pecilni, ni panike, samo testo bo nižje, ne bo toliko naraslo. Rumeno pa ne vem, zgleda so bila jajca bolj rumena. Če je postalo svetlo rjavo, je pa lahko bila rolada predolgo v šečici. Kakšen kakav si pa uporabila? Prav "prah" ali kakšen kot je npr. benquick za delanje kakava za pit?
Oseba Teja sporoča …
Aja, ne, peki papir se mi ni nič premikal po pekaču :)