Februarske torte drugič


Zna biti, da se bodo februarske torte spremenile še v marčevske, saj še nismo z vsemi odpraznovali mojega rojstnega dne.

Petek je bil rezerviran za praznovanje s prijatelji. In, jasno, je bilo super. :o) V petek smo pojedli malinov cheesecake, okrašen z rožicami iz bele čokolade, narejenimi na enak način kot okraski na Jernejevi in Nejčevi torti.


V nedeljo smo jedli čokoladno torto z višnjami in moussem. Mmm, odlična je bila!


Biskvit:
4 jajca
160 g sladkorja
160 g moke
3 žlice kakava (4-5, če je to benquick ali kaj podobnega)
2 žlički pecilnega praška
3 žlice mlačne vode

Čokoladni mousse
Recept sem našla tukaj: popolna čokoladna torta

Postopek:
Za biskvit ločimo jajca, beljake stepemo v trd sneg, rumenjake pa penasto umešamo s sladkorjem in mlačno vodo. Dodamo moko, pomešano s kakavom in pecilnim praškom in na koncu še sneg. Pečemo približno 25 minut na 180 stopinj. Tokrat sem pekla v 28 cm pekaču, ker biskvita nisem prerezala, sicer za enkrat prerezat povečam količino sestavin za polovico. Torej, biskvit spečemo in ohladimo in postavimo na krožnik, na katerem bomo torto postregli. Okrog njega damo zgornji del tortnega pekača in biskvit navlažimo z višnjevim kompotom. Naredimo mousse po navodilih in ga približno tretjino namažemo po biskvitu ter razporedimo višnje. Dodamo preostali mousse in previdno odstranimo obod, da torto dokončamo. Okrasimo po želji. Jaz sem spet delala s čokolado. Torta je bila tako povsem v stilu z vremenom zunaj - za rojstni dan sem se namreč zbudila v zasneženo Ljubljano - imeli smo kar pol metra snega, juhu! :o)

V ponedeljek so bili načrtovani še eni obiski. Nastal je še en cheesecake, tokrat s čokolado milka in gozdnimi sadeži.

Postopek je enak kot pri malinovem cheesecaku, le da sem skuto nadomestila z 200g sirnega namaza, 400g bele čokolade pa z 200 g navadne milke, da krema ni bila tako zelo sladka. Jedilno čokolado odsvetujem! V kremo sem dodala še čokoladne kapljice. Voila:

Komentarji

Oseba jagodka sporoča …
Ho ho, spet en slasten komplet tort - a se lahko preselim k vam?;)
Oseba Riba sporoča …
Komot :)