Februarske torte prvič

Ta mesec si bom spet dala dela s sladicami. No, sem si in si še bom, predvsem za vikend.

Na začetku februarja je praznoval bratranec. Na hitro sem mu spekla kvazi sacher torto - v resnici ni niti malo podobna sacher torti, je pa dobra čokoladna torta z marelično marmelado. Recept sem našla  tukaj.


Potem smo na pustno soboto praznovali kar dve 30-ki od dveh prijateljev. Torti pač nista smeli manjkati.

Jernej je dobil torto rdeči žamet oz. red velvet cake s pajki. Torta je bila menda zelo dobra, ni pa bila rdeča, ker nisem imela pravega barvila. Barve v tubi od Schwartztaua biskvita ne obarvajo. :o( Navodila za izdelavo čokoladnih pajkov sem našla tukaj: navodila za čokoladne pajke.


Nejc pa je dobil nutelino torto z vsem kar je možno (ali pa (še) ni možno) dobiti na spletni strani www.propin.si. :o) Vse okraske sem delala s stopljeno jedilno čokolado, brez dodatkov, risala pa sem s tulcem iz peki papirja na peki papir in ohladila v zamrzovalniku - kot piše na povezavi s pajki. Noben "okrasek" se ni zlomil, od peki paprija so odstopali kar sami.


V petek pa sem predčasno že praznovala moj rojstni dan s prijateljicami. Oziroma, če povem drugače - odprla sezono praznovanja mojega RD. :o)

Nastala je že znana čokoladna torta brez glutena, ampak recepta nisem še nikoli nalepila na blog. To napako zdajle odpravljam, ker sem v četrtek s težavo prišla do recepta, saj je bil celoten portal mojforum.si nedosegljiv, recept pa je bil objavljen na enem izmed forumov.

Torej,
Čokoladna torta brez moke
Biskvit:
6 jajc
200 g sladkorja
200 g jedilne čokolade
200g masla

Za kremo:
6 dcl sladke smetane (tudi 5 dcl je dovolj)
150 g čokolade
1-2 kremfixa

Posebej penasto zmešamo maslo, iz beljakov stepemo sneg, jajca in sladkor pa penasto umešamo. Medtem nad paro stopiš čokolado, ki ji dodaš 3 žlice tople vode. Jaz to naredim na koncu, ko je čokolada že stopljena, ker se "uniči", ko se doda voda - se "posuši" in ni več gladka. K rumenjakom najprej primešaš maslo. Dodaš stopljeno čokolado, premešaš, na koncu pa dodaš še sneg. Pečeš pribl. 30 minut na 180 stopinj. Biskvit, ko je pečen, na sredini pade dol, ob robu pa se naredi nekakšen rob.

Za kremo skuhaš sladko smetano, nad paro pa posebej stopiš čokolado. V smetano vmešaš kremfix in ko zavre, dodaš še stopljeno čokolado. Kuhaš še minuto in še vročo kremo poliješ po biskvitu - biskvit mora ostati v tortnem obodu! Ko se ohladi, za nekaj ur postaviš v hladilnik in poljubno okrasiš. Lahko s stepeno sladko smetano, s stopljeno čokolado, sadjem itd.


Za zraven pa so na hitro nastali še čokoladni cupcakesi s kislo smetano in okrašeni s sladko smetano ter pisanimi konfetki.


To je to za prvo polovico februarja. Druga pa še sledi :o)

Komentarji

Oseba jagodka sporoča …
Joj, koliko tort!;) Pa kako lepe so. Brezglutensko čokoladno lepotičko bom zagotovo poiskusila speči, red velvet cake sem pa že, ampak mi ni uspela:

http://coprnije.blogspot.com/2013/01/skoraj-red-velvet-cake.html

Grozen zmazek, kajne?;) biskvit je bil čisto zbit skupaj, pa tudi okusna ni bila kaj preveč - res ne vem, kaj sem naredila narobe.
Oseba Bonbonček sporoča …
Mmm, same dobrote, se mi že cedijo sline :) Čudovite torte so ti ratale. Me pa samo zanima, kje dobiš tako lepe papirčke za mafine?
Oseba Riba sporoča …
Jagodka, jaz moje nisem probala, so pa drugi rekli, da je bila dobra. Je pa jasno problem biskvit obarvat rdeče, če je pa kakav noter. Samo sam biskvit je pa deloval kar ok, ko sem ga prerezala.

Bonbonček, te sem kupila v DM-u. Imajo po 40 papirčkov oz. nekaj takega, pisanih, pa v Müllerju tudi. Sicer imam pa še ene s snežinkami na dnu, te sem pa kupila v Pekisu na Rudniku (www.pekis.si).
Oseba moca sporoča …
uuuuf, nujno moram kakšno testirat, komaj čakam, kakšen rojstni dan :)
Oseba 5ra sporoča …
mmm, njami, tole se bom pa kake lotila!
Oseba Andreja sporoča …
Krasne slastne tortice :-))
Vse najboljše tudi tebi za tvoj osebni praznike in uživaj v vsakem novem dnevu!