Prevleke za blazine na kavču + ...

Takole sem preoblekla blazine na kavču, saj se po njem lahko valja Luna in ker so blazine bele barve. Za nameček pa so še iz nekega zelo statičnega materiala, na katerega se vse prime in je strašno električen. Pod prevleko (Ikea) je kavč oranžen. :o) Blago je seveda iz Ikee. Na spodnjo stran prevleke pa sem našila še ježke, da se jo lahko zapne.



Prejšnji teden pa so nastali tudi novi predpasniki, prva dva sta naprodaj (velikost je za odrasle). Če ju kdo želi kupiti, naj se oglasi na narocilo@blup.si. :o)



Nastale pa so tudi tri toaletke - ena po naročilu, ena zame in ena za prijateljico, ki je oživila mojega Blup kitka. :o)


Komentarji

Oseba Anita sporoča …
Vse je luštno. Pridna si. :)
Oseba P sporoča …
Prevleke za blazine:))) Me veseli. Saj veš, zakaj:) Drugače imamo pa mi na podrju podobne - črtaste.

Tale roza - siva toaletka mi je ljuba. No in črno-bela tudi. Sovice so pa sploh zakon:)
Oseba Riba sporoča …
Petra, malo me opomni zakaj :) Rožasta toaletka je pa čokoladno rjava.

Hvala obema!
Oseba P sporoča …
Se mi zdi, da sem bila enkrat poleti navdušena nad idejo, da bi ti šivala prevleke za pouštre. Ker sem iskala nekaj pametnega za na moje klopico iz expedita, pa nisem našla nič posebnega:)

A rjava je? Super.

Enkrat so imeli v HM-u ene ful lepe rjave oblekice za punčke. S takimi malimi velimi rakci. Mi je žal, da je nisem nabavila, ker je res lep vzorček. No, sem pa nabavila oblekico, pooooolno ribic:)))
Oseba Riba sporoča …
Aja, aja. No, zdaj sem zverzirana za lastno in prijateljsko uporabo :o)

Oblekic se pa spomnim, lustne so bile in poceni. Pa japonke v stilu in klobucki, a ne?
Oseba P sporoča …
Ja, ja, vse v kompletu. Mi imamo ribji komplet. Bi pa jaz enega z rakci. 164 velikost:) Hehe:)

So imeli pa te stvari samo eno sezono. Bah.
Oseba Riba sporoča …
Aha, in to samo do 128. Jaz sem hotla japonke z ribami, pa sem bila žal prevelika :)