Buče za noč čarovnic malo drugače

Material:
- kozarček od otroške kašice
- oranžen papirnat prtiček
- črn transparentni papir
- mekol lepilo
- voda
- čopič
- lepilo
- čajna svečka

Postopek:
Ideja ni moja, sem jo zasledila na nekem spletnem forumu (neustvarjalnem), tako da ne vem, od kje izvira :o) V originalu je sicer kozarec večji, od kakih kumaric ali česa podobnega, ampak meni so kozarčki od "frutka" ljubši, pa še polno jih imamo doma, ker moja kuža jé otroške kašice za posladek :o) V originalu je za lepilo mišljeno tudi lepilo iz moke in vode, ampak meni ga ni uspelo naredil, tako da sem kar mekol razredčila z vodo. Prtičke razslojimo in lepimo na kozarček, jaz sem dala gor dva sloja. Oči, nosove in usta sem izrezala iz transparentnega papirja, ker je tanek in se tako lepo ovije okrog kozarčka. Svečka ni preveč segrevala kozarčka, tako da so te večkrat uporabne bučke povsem varne.

Na slikcah pa so še prave buče in okrasitev za zabavo za noč čarovnic :o) Duhci so narejeni iz papirnatih robčkov, bučke pa iz jeansa in vate.


Komentarji